1. W jaki sposób można powiązać produkty z BaseLinkera i Systim?
Czy jedynym sposobem jest import produktów z BaseLinkera do Systim?
Produkty, zamówienia i faktury przesyłane są z BaseLinker do Systim. Stany
magazynowe natomiast mogę się aktualizować z Systim do BaseLinker.
|
2. Komunikat "Nie udało wygenerować się tokenu Systim, sprawdź poprawność
wprowadzonych danych."
Przejdź do zakładki “Ustawienia połączenia” i sprawdź czy wprowadzone dane są
prawidłowe.
|
3. Czy w systemie jest możliwość ustawienia pobierania zamówień poprzez
zdefiniowanie zakresu?
Tak, system umożliwia pobieranie zamówień od “Id” lub od “daty”.
Przejdź do zakładki “Ustawienia połączeń” w panelu systemu.
Wprowadź wartość dla pola “Rozpocznij pobieranie zamówień od ID”, następnie
kliknij przycisk “Zapisz zmiany”.
Natomiast jeśli chcesz zdefiniować datę, wprowadź wartość w polu “Rozpocznij
pobieranie zamówień od daty”, następnie kliknij przycisk “Zapisz zmiany”.
|
4. Czy w systemie jest możliwość ustawienia pobierania faktur poprzez
zdefiniowanie zakresu?
Tak.
Przejdź do zakładki “Ustawienia połączeń” w panelu systemu.
Wprowadź wartość dla pola “Rozpocznij pobieranie faktur od daty”, następnie kliknij
przycisk “Zapisz zmiany”.
|
5. Migracja wszystkich danych z baselinker do systim. Jak to działa?
Przejdź do zakładki “Migracja danych” -> “Wszystko”.
Kliknięcie przycisku “Prześlij wszystkie dane” spowoduje migrację wszystkich
możliwych danych(kategorii, produktów, faktur, zamówień) z serwisu Baselinker.com
do Systim.pl
|
6. Próbowałem przesłać wszystkie dane testowo i nie wszystko zostało
przesłane. Po kliknięciu przycisku “Prześlij wszystkie dane” system informuje
o synchronizacji, ale kolejne informacje nie dochodzą.
Kliknięcie przycisku “Prześlij wszystkie dane” nie wysyła wszystkich danych od razu.
Cały proces kolejkuje się i trzeba poczekać na automat, który pobierze dane do
synchronizacji.
|
7. W systemie nie były widoczne wszystkie zamówienia. Rozumiem, że
powinno to działać 'na żywo' i zamówienia oraz faktury będą przesyłane na bieżąco?
Wszystko zależy od tego na jakim widoku jesteśmy. System pokazuje te
zamówienia, które jeszcze nie zostały zsynchronizowane.
|
8. Czy jest możliwość wysłania do Systimu tylko wybranych faktur/zamówień?
Nie można wyrywkowo wybierać dokumentów.
|
9. Czy jest możliwość przejrzeć i porównać w integratorze stany Systim ze
stanami Baselinker?
Jeśli chodzi o synchro stanów, to trzeba sprawdzać na bieżąco. Nie mamy widoku,
aby można było porównać stan Systim ze stanem Baselinker.
|
10. W tej chwili ostatnie zamówienie w Państwa systemie możliwe do
przesłania jest z dnia wczorajszego. Kiedy kolejne będą synchronizowane?
Proces jest niestety tak zbudowany, że działa w cronie proces, który po kolei bierze
każdą domenę i robi synchronizację, także trochę to trwa.
|
11. Od wczoraj np. nie przeszły też do systimu wszystkie zamówienia np
testowe 28576091, pomimo tego, że przeniosły się setki innych. Nie tylko to
jedno nie zostało zsynchronizowane z systimem. Chcieliśmy sprawdzić czy
stany magazynowe w systimie po zakupie i informacji z baselinkera zmienią
się?
Dodane wyrywkowo, to problem może być z tym, że próbowało zapisać w systim
dokument i wystąpił błąd. Może być coś nie tak z produktem, itp.
|
12. Wstępne informacje widzę w BaseLinker, ale jeśli posiadacie więcej
informacji o integracji proszę o ich wysłanie, interesuje mnie np. limit
dokumentów przez API.
Limitu dokumentów nie ma.
|
13. Czy możliwa jest jednostronna synchronizacja z BaseLinker do Systim?
Tak. Przejdź do zakładki “Ustawiania połączeń”. Checbox “Aktualizować stan
magazynowy produktów w serwisie Baselinker.com na podstawie stanu
magazynowego produktów wcześniej przesłanych z niego do serwisu Systim?” musi
być odznaczony.
|
14. Czy mogę generować dokument magazynowy przy przesyłaniu produktów
do Systim.pl?
Tak. Aby włączyć takie ustawienie należy przejść do zakładki “Ustawienia
połączenia” i zaznaczyć checkbox “Generować dokument magazynowy przy
przesyłaniu produktów do Systim.pl”. Wybranie tej opcji pozwala na inicjowanie ilości
dla przesyłanych produktów
|
15. Czy mogę wyłączyć automatyczną synchronizację?
Tak. Przejdź do zakładki “Ustawienia połączenia” i zaznacz checkbox “Wyłącz
automatyczną synchronizację”. Jeśli zaznaczysz tę opcję wówczas rekordy nie będą
się automatycznie synchronizowały
|
16. Na jakim etapie przesyła się zamówienie do Systim? W momencie wystawienia faktury?
Zamówienia są wysyłane jak tylko zostaną potwierdzone.
|
17. Czy mogę widzieć FV (numer i wydruk) w BaseLinker?
Tak, w BaseLinker jest lista faktur z możliwością jej wydrukowania.
|
18. Czy BaseLinker może automatycznie wysyłać maila z fakturą (faktura z Systim) do Klienta?
BaseLinker posiada automatyczne akcje. Istnieje możliwość ustawienia akcji, która wyśle maila z fakturą do Klienta. Wysłana faktura będzie pochodziła BaseLinker'a, a nie z Systim'u.
|
19. Utworzyła się PZ na całą ilość magazynową u dostawcy. Czy może robić się PZ na ilość z zamówienia?
Jak zaznaczy się DROPSHIPPING w Sysbase, to do zamówienia wygeneruje się PZ i później WZ.
|
20. Nie utworzyła się WZ do faktury. Czy WZ może się wystawiać?
WZ nie zostało utworzone, bo prawdopodobnie w Systim nie ma wystarczającej ilości produktów.
|
21. Czy gdy wystawię fakturę proformę - będzie efekt jak przy zwykłej fakturze? Jest szansa, że wtedy pojawi się zamówienie w Systim?
Sysbase integruje tylko VAT i KOREKTĘ.
|